Nu har jag också blivit med blogg!

Så där ja! Nu har jag också blivit med blogg, på svenska denna gången. Jag har fortfarande kvar min Xanga men den är ju lite trist eftersom bara medlemmar kan lämna kommentarer. Jag ska försöka vara lite mer aktvi här än jag är där!

Har jobbat idag! Sov bort dagen fram tills jag började och kom inte hem förrän efter 19 och hade då ingen större lust att sätta igång med något över huvud taget. Det jag åstadkommit efter jobbet är att fota lite som jag länge tänkt att jag skulle göra. Jag har fotat min auktionsvinst från ScrapRoom som jag la det vinnade budet på under SR:s cybercrop! En massa skojsiga saker var det i den lådan kan jag tala om! Det kommer förhoppningsvis en bild på min vinst här om jag kan luska ut hur jag får till det... Jag har även fotat lite i nya lägenheten eftersom det är en del som är intresserade av att se hur vi har det i vår nya lya som ju inte är så ny längre men i alla fall!

Kl 22.15 ska jag och Idefixen åka och hämta Johan på jobbet., tills dess tror jag att jag ska sortera ner lite papper i mina mappvagnar. Jag har varit lite lat med det de sista månaderna...

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Skall bli kul att få se kort på vad du fick från SR.
Ha det så bra.
Kram Eva-Lena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback