God fortsättning!

Ja, god fortsättning på er alla! Jag hoppas ni haft en trevlig julhelg, det har vi haft. Julafton spenderade vi här hemma med Johans mamma, pappa och bror på middag. På kvällen kom även Johans syster med familj för att vara med på julklappsutdelningen. Julklapparna bestod t ex av en iPod från Johan, Intermezzo-glas från Johans föräldrar som jag samlar på, stämplar från familjen i USA (jätteroliga, ska montera och stämpla så får ni se här sedan), en glassskopa från Koziol av Maria, blöjpåse från Lyndmyr av Marre-vännen, pengar och en massa annat skoj!

Juldagen spenderade vi här hemma, vi var ute på en promenad men annars var det nog inte mycket som blev gjort. Annandagen tillbringades också här hemma med kalkonmiddag tillsammans med Johans familj. Det var smaskens!

De senaste dagarna har vi bara varit hemma, Johan har semester så vi tar det lugnt, Lite promenader har det blivit och idag ska jag och Johan iväg och tvätta bilen. Vi väntade till rätt dag för idag är det i alla fall minusgrader så bilen håller sig kanske snygg några dagar i alla fall. Den ser hemsk ut nu! Johans föräldrar ska vara barnvakt och så ska vi äta middag hos de efteråt. Skönt att slippa tänka på det!

Jag är sugen på att pyssla!! Det har inte blivit något av det sedan Hampus kom till världen men nästa vecka hoppas jag få lite gjort i alla fall. Hampus brukar kunna sova ganska länge när vi varit ute på långpromenad så jag får sätta mig då och göra lite varje dag.

Gott Nytt År på er vi inte hörs innan! :)

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Gott Nytt år på er med

Kram Eva

Postat av: Gunvor

Vilken mysig jul! Ett riktigt Gott Nytt År till dig och de dina!

Kram, Gunvor

2006-12-29 @ 22:34:44
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Ejris

Gott nytt år på er! så här dagen innan;)

2006-12-30 @ 18:47:54
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: Therese

Gott Nytt År önskar jag dig och din familj!
Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback