Utmaning!

Jag hittade denna utmaning i Gunvors blogg.

Har du köpt en chokladkalender?
Japp, flera gånger. Nu var det dock ett tag sedan.
Har du öppnat några luckor för tidigt?

När jag var mindre brukade jag göra det men sedan blev jag stor och förståndig:).
Har du hunnit med att köpa julklappar?

De allra flesta är inköpta eller i alla fall beställda. 4st saknas men de hoppas jag fixa på måndag när vi ska till Sundsvall.

Vem är det svårast att köpa till?

Mamma och pappa, de är hopplösa. Det är samma problem varje år till jul och födelsedag.

Dricker du alkoholfri glögg?

Japp, det är den som jag tycker är godast och tur är ju det eftersom jag ammar.

Har det hänt att du aldrig stressat inför julen?

Lite stress blir det varje år tycker jag men det hör liksom till.

Hur många stjärnor ger du till årets julkalender på TV?

Jag har inte sett ett enda avsnitt av årets julkalender.

En person som du velat säga "God Jul" till men aldrig vågat, orkat eller kanske glömt?

Nä, det tror jag inte.

Vem är det som julpyntar hemma hos er?

Japp, jag fixar allt sådant här hemma.

Älskar du att få julklappar eller att ge bort?

Ge bort saker är det allra bästa och roligaste.

Vill du fira julafton utomlands eller i vårt kära Sverige?

Det är inte så noga, jag har firat utomlands ett par år och det har varit kanon. Det spelar ingen roll bara jag får vara med Johan och Hampus.

Känner du någon julstämning nu?

Nä, inte det minsta!! Jag vill ha snö!

Nu ska jag fixa lite tillägg till Hampus och sätta mig och kolla klart på att Gilmore Girls-avsnitt från första säsongen.

Sov gott!!


Kommentarer
Postat av: Pia

Jag hittade precis din blogg. Så kul att få läsa lite mer om dig. Hoppas allt är bra med er och att det känns bra nu när Hampus flyttat in till er ordentligt...
Kram Pia (engdam på sr)

Postat av: Ejris

Kul o läsa mer om dig:) svårt att inte anta utmaningar...

kram

2006-12-21 @ 14:20:08
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: Gunvor

Kul att få veta lite mer om dig!

Kram, Gunvor

2006-12-21 @ 19:49:05
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Idde

Haha nu har jag hittat hit oxå =)
Pussa Johan i ljumsken från mig tihi

God Jul o gott nytt år på er och än en gång grattis till lillen.

2006-12-23 @ 17:21:41
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback