Avundsjuk!

Sitter här hemma och har lite tråkigt. Johan jobbar så klart så det är bara jag och hunden hemma.

Nu över till varför jag är avundsjuk... Jag har suttit och kikat runt bland en massa bloggar, inriktade på kortmakeri och scrap och det finns så fina saker överallt! Jag är avundsjuk på alla som kan scrappa!! Ja, alltså jag KAN ju också fast inte så bra som andra men för tillfället och sedan långt tillbaka i våras så har jag nästan inte scrappat alls. Idéerna och lusten har bara inte infunnit sig och det är så himla trist! Tar jag fram mina saker och försöker få till något så blir det bara skit av det i alla fall.

Varför är min lust och mina idéer som bortblåsta?? Jag vill också kunna spotta ur mig underbart fina layouter med en massa finurliga detaljer på löpande band... Jag kan inte skylla på brist på foton för det har jag och det är ju knappast brist på material heller...

Jag får väl nöja mig med att titta på allt fint som andra gör och hoppas att lusten och allt det där kommer tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du skall se att du snart kommer igång med dit scrappande igen. När alla mina ideer försvinner så brukar jag titta i ett galleri och scraplifta lite. Det brukar hjälpa.

Kram Lotta

Postat av: Gunvor

Skaparlusten kommer säkert tillbaka Ulrika! De alster som fanns med i Sundsvalls Tidning var kanonfina, liksom allt annat du visat upp här coh var. Samla idéer så länge så att du har när skaparandan drabbar dig!

Kram, Gunvor

2006-07-23 @ 21:59:16
URL: http://gunvors.blogg.se/
Postat av: Marie

tsss...du lagrar scrapenergin för kommande LOs med en ny liten individ.
Och som om du inte kan scrappa? Det var det dummaste jag har hört idag. Basta! =)

Kram,
Marie

2006-07-23 @ 22:07:10
URL: http://maraij.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback