BLÄ!!!

Jag är så jä*la trött på sjukvården! Det är ju hopplöst att försöka få tag på någon och de man får tag på är så otrevliga och inte över huvug taget villiga att hjälpa till!
 
Jag har precis suttit i telefon med hudmottagningen i Sundsvall för att försöka få en akuttid pga mitt eksem. I natt har jag nästan inte sovit alls för det har varit så besvärligt. Den lilla hudmottagning som finns i Ånge har stängt över sommaren men jag fick ett tips av sköterskan som jobbar där att höra av mig direkt till Sundsvall för att få en akuttid men se det gick så rakt inte. Det måste enligt henne gå via Ånge VC och det är ju inte möjligt idag, inte en tid fanns det så det blir att vänta tills på måndag. Det lär blir en intressant helg...

Nu vill jag inte jobba mer utan bara gå hem och lägga mig och gråta. Jag orkar inte med detta! Jä*la eksem!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

:(
Hoppas att du får den hjälp du har rätt till. Usch, vad jobbigt det låter.
*kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback