Vi har en ny vecka framför oss!

Måndag igen och jag är redan på jobbet, ännu så länge är det så lugnt på telefon och det är skönt för då hinner jag surfa och kolla lite viktiga bloggar och sånt! :)

Igår firade jag och Johan vår första bröllopsdag. Det blev ju inte riktigt som vi tänkt oss eftersom Johan fortfarande inte är bra i sin rygg. Han har svårt att sitta någon längre stund och kan inte gå mer än lite runt i lägenheten. Hur som helst hade vi en mysig dag. Vi sov länge, kollade på film, åt gott och bara hade det skönt. Jag fick blommor av Johan i lördags som han hade beställt och det var en överraskning, första gången på nästan 6 år som jag fick blommor av honom. Superfina stora, mörkröda rosor var det. Jag blir glad bara jag tänker på de.

Nu ska jag lösa lite korsord, bra att motionera hjärnan lite ibland! :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback