På fel ställe...

Här sitter man i Ånge när man egentligen skulle vara i Helsingborg på ScrapRoom på mara i helgen! Jag är så avundsjuk på de som är där! Jag vill också vara med i gemenskapen och träffa alla goa scrappare från när och fjärran.

Orsaken till att jag inte är på maran är för att vi hade oblligatorisk APT (arbetsplatsträff) på jobbet igår. Vi pratade om medarbetarskap och allt vad det innebär. Första delen av dagen var totalt värdelös medan den andra var intressant. Kvällen avslutades på Hotel Mittlandia här i Ånge med middag och det var trevligt! Jag orkade till 22 och sedan var det dags att gå hem och ta det lugnt efter att ha varit i farten hela dagen.

Idag var det scrapträff i Östersund som jag tänkt åka på men jag hade inte orken. Den lill* i magen  verkar ta den ork jag har och det är helt ok för mig! :)  Eftersom det inte blev någon scrapträff så fick jag dra med mig Johan till Sundsvall för att inhandla kläder till farmors begravning som är på fredag. Efter mycket letande hittade jag ett par byxor där magen får plats. Köpte också en byxkjol som var så snygg och ett rött linne, det är dock inget som jag ha på begravningen.

Efter klädshoppandet idag så gick vi och tittade på barnvagnar för första gången och det var så roligt men vilken djungel det är! Det finns ju hur många olika modeller att välja på! Har en packe broschyrer med mig hem som vi ska titta igenom lite och se om vi blir något klokare!

Ja det är väl vad som hänt sedan sist jag postade! På onsdag ska vi lyssna på bebisens hjärtljuden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback