Underbara hjärtljud!

Igår var vi på MVC och lyssnade på vår bebis hjärtljud! Det dunkade på så fint så! Fick reda på att jag ska gå på ett extra ultraljud pga min tarmsjukdom så de ser att bebisen växer som den ska men det blir inte förrän i vecka 32 så det är långt kvar! Barnmorskan bokade också in en läkartid på onsdag i nästa vecka eftersom mina fötter (redan nu) är jättesvullna! Johan kallar de för elefantfötter och de är verkligen jättestora (i alla fall den ena, den högra är också ganska stor men inte riktigt i samma klass som den vänstra). Vi får se om de kan göra något åt det för så här kan jag bara inte gå...

I eftermiddag efter jobbet åker jag, Johan och Idefix till Hofors. Imorgon är farmors begravning, den är redan kl 10 så det är skönt att liksom få det gjort. Vi kommer hem igen på lördag kväll!

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Va skönt att bebben verkar må bra! Och jättebra att du fick en remiss så att dom kan kolla upp varför fötterna svullnar redan nu. Sköt om dig!

Kram, Gunvor

Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Åh vad mysigt att få höra bebisens hjärtljud. Bra att du fått remiss för att kolla varför du svullnar.
Ha det gott.
Kram Eva-lena

2006-05-13 @ 14:09:27
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback