Mormor i USA.

Igår dog min USA-mormor... Jag har haft turen att ha både mormor och farmor inte bara i Sverige utan i USA också, de är från den familjen som jag bodde i när jag var där som utbytesstudent för en massa år sedan (95-96).

Jag fick ett brev av mormor i somras, strax efter min födelsedag som hon skrivit själv men därefter gick det ganska fort åt det sämre hållet. De sista dagarna har hon inte kunnat svara på tilltal. Jag hade verkligen hoppats att hon skulle vara med fram tills vår bebis kom men så blev det alltså inte.

Ingen bebis i sikte ännu så länge med andra ord. Jag ska till barnmorskan idag så får vi se vad hon säger. Jag vill gärna veta hur planerna ser ut framöver så vi vet vad vi har att vänta.

Kommentarer
Postat av: Therese

Tänker på dig, det är alltid sorgligt när någon man står nära går bort.

Hoppas du får träffa bebis snart.
Kramar om

Postat av: Marre

Tänker också på dig, vännen... Så ledsamt!
Håller alla tummar och tår att lill*n snart tittar ut! *KRAMAR*

2006-10-31 @ 16:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback