Det senaste som jag skapat!

Här kommer de två senaste sakerna som jag skapat här hemma. Det var visserligen några veckor sedan men i alla fall. Bröllopskortet har jag gjort 4 st av på beställning till kompisar (Marre, dina postar jag under helgen).
Bröllopskort

Layouten nedan är gjord runt ett foto som togs förra sommaren när jag och Johan var på vår lilla brölopsresa till Göteborg. Vi älskar båda Hard Rock Café så självklart fick det bli en middag där en av dagarna.
Hard Rock Cafe

Nu ska jag sätta mig vid köksbordet och packa upp mina två kartonger med saker som jag beställt från Panduro. Jag hämtade de igår men lusten att packa upp har inte infunnit sig förrän nu!

Kommentarer
Postat av: Marre

Superfint bröllopskort, vännen! Ska bli jätteroligt att ge bort!

2006-09-23 @ 01:17:08
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Vad fint du har gjort.
Ha en trevlig helg.

Kram Eva-Lena

Postat av: Martina

Hej sötnos. Vilka underbara skapelser du har gjort =). Kram

2006-09-25 @ 19:18:29
URL: http://martina73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback