Jag är lite krasslig!

Jag vaknade i natt och hade lite ont i halsen och det blev bara värre för varje gång jag vaknade och det var många gånger i natt... Har varit hemma under dagen och bara tagit det lugnt och försökt kurera mig. Det är ju typiskt att det ska komma nu när jag på torsdag ska till Stockholm och shoppa med mamma och gå på Mamma Mia. Håll tummarna för att jag blir bättre under de dagar som återstår innan resan. Stackars Marre har dåligt samvete ifall det är hon som smittat mig men hellre en underbar helg med lite halsont efteråt än att inte träffas och umgås alls! Så det så!!

Idag har jag fått två av fyra beställda bröllopskort gjorda. Det känns bra. De andra är på god väg och de ska inte vara klara ännu på ett par veckor. Jag har också gjort klart ett födelsedagskort som jag har beställning på men det hann inte med posten idag utan får postas imorgon.

Imorgon väntar besök på MVC hos både barnmorska och läkare. Rutinkontroll hos BM och förlängd sjukskrivning hos läkaren (hoppas jag i alla fall). Jag hoppas kunna fortsätta jobba halvtid in i oktober, heltid är inte möjligt som jag mår just nu. Imorgon ska jag och Johan också på möte hos chefen för att få lite info. om föäldraledighet etc. Pappa och Gun kommer också på besök imorgon, de stannar dock bara över dagen. Gun ville se magen igen innan den lill* tittar ut. De kommer vid 12 när jag och Johan slutar jobba. Vi blir nog mest hemma under dagen och sedan går vi förmodligen ut och äter middag tillsammans innan de åker hem.

Nu ska jag svara på lite fler samtal och sedan är det dags att gå hem och sova så jag kommer upp imorgon!

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Jag hoppas att du haft jättekul i Stockholm! Hann du med något besök på Skapa Hobby?

Kram, Gunvor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback