Jag vill också vara på mässa!

Nu i helgen är det stor scrap och stämpelmässa i Göteborg och där vill jag också vara... Tyvärr så fick jag ju inte ledigt från jobbet så jag blev hemma. Ser fram emot när alla företag kommer hem igen och börjar lägga upp sina nyheter i alla webshoppar! Jag har redan sett ut alltför många stämplar som jag vill ha:).

Inte så mycket annat att berätta tyvärr. Jag har mest jobbat i veckan, gjort lite julkort och julklappsadresser som jag hoppas kunna sälja. Vi får väl se hur det går! Idag skulle vi varit hos svärföräldrarna på middag men det var båda sjuka så det blev inget med det.

Igår kom nya hÄnglarna med posten, ursöta som vanligt. De är monterade och redo att användas. Ev. ska jag prova de lite ikväll. Svampsyskonen är nog mina favvisar, de är verkligen underbart söta! Jag hoppas kunna göra en massa söta höstkort med de. Jag har även beställt extra paketet med Halloween-stämplar.

Nu ska jag och Johan ut och motionera lite och sedan väntar sista avsnittet av Amazing Race på 5:an om en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback