Tiden går verkligen fort när man har roligt!!

Nu har Marre åkt hem till Borlänge igen! Helgen har gått så fort så det är inte klokt men så är det ju när man har roligt!

Jag var och hämtade Marre på stationen i fredags och sedan gick vi till Knutstation och åt middag. Just då kändes det ju som vi hade hur mycket tid som helst och att hon typ aldrig skulle åka hem... På kvällen satt vi och pratade lite och la oss i bra tid eftersom Marre var lite krasslig med halsont. Lördag morgon vaknade ganska pigga och redo för en sväng till Östersund. Vi tog en tur på stan där och kikade lite, några små inköp blev det. Lunch åt vi på mysiga Tehuset, grillad panini till mig och smarrig paj till Marre. På eftermiddagen bar det av hemåt igen för att hämta Johan och Idefix och sedan fortsätta till Ljungaverk för middag hos Johans föräldrar. På hemvägen var vi in en sväng hos Emelie och Shirin och hälsade på. När vi äntligen kom hem till Ånge igen hade klockan blivit 21.30 och då åkte pysselsakerna fram. Vi fick lite gjort innan vi (ja i alla fall jag) stupade i säng.

Stora pysseldagen var igår, då fick vi båda en hel del gjort och vi gick knappt utanför dörren. Totalt blev det 5 layouter gjorda för mig under helgen och jag tror Marre fick ihop 6 st. Jag hade hoppats att inspirationen skulle flöda men det gjorde den ju inte tyvärr... Det tar emot att scrappa foton som är mer än ett år gamla när man har andra som ligger och är betydligt nyare. Men first thing's first som det så fint heter! Jag hoppas får lite mer gjort imorgon, bl a tre kort som jag har beställning på.

Innan jag skjutsade Marre till tåget så tog vi oss en sväng i Ånge och kikade lite. Det blev lite te-inköp och klubbor. Lite mer pyssel och en smaskig lunch med pasta och god "röra".

På eftermiddagen när Marre åkt kom Emelie och Shirin hit en sväng på besök. En liten tupplur hann jag också med innan det var dags att åka till jobbet där jag sitter nu. Jag slutar kl 22. Imorgon ska jag nog ta sovmorgon för jag är lite trötter känner jag.

Nu ska jag fortsätta min rundsurfning innan det är dags att gå hem och äta lite popcorn och tacodip! Det är smaskens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback