Glad påsk!!

Glad påsk på er alla där ute! Vad ska ni hitta på i helgen mån tro? Jag och familjen ska åka till Kilafors imorgon eftermiddag när Johan slutat jobba. Pappas sambo Gun har stuga strax utanför Kilafors så där ska vi vara över helgen. Det ska bli skönt att komma iväg en sväng. På lördag kommer vi ha huset fullt för då kommer två av Guns döttrar med familjer. Vi kommer hem igen på söndag eftersom Johan ska börja jobba igen på måndag morgon.

Idag ska vi åka och tvätta bilen när Johan jobbat klart. Det är så välbehövligt trots att det inte var så länge sedan vi gjorde det sist. Vår bil står alldeles bredvid vägen och nu när det är torrt ute så blir den så dammig av allt grus som ligger på vägen. Jag törs inte komma ner med den så där till pappa... Han skulle bli chockskadad.

Igår pysslade jag lite, 3 kort blev det. Johans mamma hade beställt två och så gjorde jag en dublett av det ena. Det är bra att ha så jag kan visa upp något på Hemvändardagen i sommar. Nu har jag anmält mig!!

Här kommer ena kortet:

image66
Jag har kortliftat ett kort som duktiga
Marie gjort.

Idag har jag flyttat in i min nygamla skötväska som jag vann i höstas. Jag har försökt sälja den men det har inte gått så bra så nu ska jag prova att använda den och se om jag trivs med den. Kommer ni ihåg den fulsnygga väskan?

image67

Ha en trevlig helg! Nu ska jag gå och stämpla lite!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Ha en underbar påsk helg.

Många kramar Eva-Lena.

Postat av: Marre

Vilket härligt kort! Underbara färger och söt stämpel!
Vi behöver verkligen också tvätta vår bli; den ser förfärlig ut efter att varit uppe i fjällen och kört på grusvägarna där... Hm...
Hoppas ni har haft det mysigt i Kilafors med "släkten" i helgen. Själv är jag inne på min tredje jobbdag i påskhelgen... Slutar 15.30 idag och jobbar 12-22 igen imorgon... Phu! Men jag försöker tänka på att det OB som jag tjänar extra nu i påsk kommer att täcka större delen av vår Gotlands-semester i sommar (färja och stuga); så då går det lite lättare... Nu ska jag jobba vidare. Vi hörs! Hälsa! Kram!

2007-04-08 @ 10:28:15
Postat av: Gunvor

Vilket härligt fint kort! Jag älskar färgerna på det.

Hoppas att ni har haft en skön Påsk hela familjen!
Kram, Gunvor

2007-04-09 @ 06:46:30
URL: http://gunvors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback