Ledig!

Idag och imorgon är jag ledig och det är så skönt! Idag har vi varit i Sundsvall och kikat lite på bilstol åt Hampus, det börjar bli dags att byta till en större. Ingen panik ännu men vi ville i alla fall kika lite och höra lite om de. Vi får se vad det blir, vi ska fundera och sedan åka tillbaka och prova de i bilen har vi tänkt. Vi handlade lite på Willys och lite på H&M och sedan åkte vi hem.

I onsdags var jag på jobbintervju. Jag tyckte det gick ok men jag har ju inte varit på så många så man har ju inget att jämföra med direkt. Jag skulle få besked idag om jag gick vidare till nästa steg som är läkarundersökning och i morse ringde de och sa att jag är välkommen på läkarundersökning nästa onsdag. Klarar jag den så har jag nog fått jobbet tror jag. Jag återkommer i ärendet i nästa vecka.

Idag firar jag och Johan 6 och 7 år:). Det är 7 år sedan vi träffades för första gången efter att ha pratat i telefon ett par månader. Det är 6 år sedan jag flyttade till Ånge. VI har firat med god mat och film och sötsaker (och saltsaker) i soffan. Det var mums!

Nu ska jag strax gå och diska så vi slipper det imorgon bitti innan främmandet kommer. Vi ska grilla lite med Johans familj och fira lilla Linus första födelsedag.

Avslutar med en layout som jag gjorde för ett par dagar sedan:

image105


Ingen superbild på mig direkt men en bild som jag gärna ville scrappa i alla fall!


Ha en skön helg kära läsare!


Kommentarer
Postat av: Marre

Grattis igen, min vän!!! Så himla roligt att du gick vidare i gallringen... Jag är helt säker på att du får jobbet! =) Grattis också i efterskott på era årsdagar! Jag kommer heller aldrig glömma den dagen, då du ringde på väg upp för att träffa Johan för första gången. Det var min första dag i Sthlm; skulle på upprop på kriminologin, och lunchade på Subway och då ringde du... Så nervös var du! Men så himla bra det blev!
Stor kram till dig och Johan! Och puss på Hampestampen såklart! KRAM!!
Ps. Jättefin BB-layout också... Ds.

2007-08-17 @ 21:33:42
Postat av: Annelie Maddock

Jattefin LO! Jag har ocksa de dar journalingsstamplarna, gillar dem skarpt!

Postat av: Pia

vad kul att du gått vidare och jag hoppas att du får jobbet. Såå roligt. Grattis med era firanden. :-)Jättefin layout du gjort!

2007-08-21 @ 13:20:20
URL: http://engdam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback