Nu jobbar jag igen!

I måndags började jag jobba igen. Det var inte fullt så farligt som jag trott. Jag hade över 950 olästa mail men en hel del var ju inte av intresse eftersom de kom för 10 månader sedan. Igår hade jag ledig dag men idag jobbar jag igen. Det går bra!

Pysslat har jag gjort också, lite grann i alla fall. 4 kort har det blivit på beställning. Vill sätta mig och scrappa också för det var så länge sedan. Jag har hur mycket kort som helst att scrappa med men jag kommer inte till skott!

Nu ska jag jobba vidare!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Skönt att det känns bra för dig att jobba igen.
Kram

Postat av: Marre

hej gumman! Tusen tack för det fina beställnings-kortet som kom härom dagen... Det spelar väl ingen roll att det såg ut som det förra; det ska ju inte till samma personer... =) Jag har nyss fört över kosing till dig. Skönt att det gått bra att jobba. Jag har tänkt på dig! Jag är ledig idag och vi ska ut och META! Jag fick ett metspö av Calle i födelsedagspresent. Kul! Ikväll blir det husvisning. Spännande! Vi hörs! KRAM!

2007-08-09 @ 12:53:29
Postat av: Ejris

skönt att komma i runtiner igen men samtidigt är det inte lite jobbigt?
ja du ahr ju o göra ett tag med att läsa i kapp med alla mail. =)
kram

2007-08-10 @ 13:23:33
URL: http://ejris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback