Pysslat lite igen.

Eller det var ju ett par dagar sedan men här kommer sidan:

image106

Papper från Bazzill och DCWV. Texten är QK Katie Classic och kryssen är QK jacks.

Tanken är att det ska bli en till sida till denna så det blir en dubbellayout för jag har så många foton från när Hampe är puré för första gången.

Idag har jag varit och hälsat på på vad som kan bli min nya arbetsplats. Det var skoj att se hur de hade det. Imorgon väntar läkarbesök och går det bra så misstänker jag att jag blir erbjuden jobb men vi får väl se...

Inte så mycket annat har hänt sedan sist, det rullar liksom på med jobb och sånt. Jag är scrapsugen så jag får slå mig ner vid köksbordet kanske imorgon kväll och skapa lite! Nu ska jag kolla på lite 70's show med Johan.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Vilken underbar Lo. Kul att se dina sidor. Hoppas du får jobbet.
Kram Eva


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback