I'm back!

Nu var det några dagar sedan sist... Jag vet inte vart tiden tar vägen. Det går så fort, det står väl inte på förrän jag ska börja jobba igen. USCH! Idag ringde jag och beställde papper för att ställa Hampus i dagiskö... Blä!!

Hampus fick en släng av kräksjukan i söndags, stackars liten. Han mådde bättre igår men idag kräktes han igen, dock bara en gång så jag hoppas vi är klara med detta nu!

Idag har vi varit och sjungit, det var innan han kräktes. Jag hoppas vi inte smittat någon annan... Det var lika mysigt som vanligt att sjunga och snacka lite strunt med de andra mammorna. Imorgon är det pilates/core-träning men vi får se hur Hampe mår.

I måndags tittade jag för första gången på Prison Break. Min kompis Maria som jag lärde känna när vi båda var au pairer i USA berättade att hennes lilla tjej som hon tog hand om har en roll i den serien. Så liten är hon inte längre, hon har hunnit bli 11 år. Anyways... Vi sökte på
IMDB och fick fram hennes namn och på så sätt kunde vi se vilka avsnitt hon är med i. Hon ska vara med igen om två veckor så då måste jag kolla igen. Lilla Helena... Hon var bara 3 år när jag träffade henne, söt som få. Om någon kollar på serien så är det Helena som spelar Dede Franklin.

På torsdag kommer mamma på besök, hon stannar över helgen. På fredag ska vi åka till Östersund och shoppa. Något annat har vi inte planerat.

Nu ska jag ta och beställa lite foton och tack-kort!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Stackars liten. Hoppas han blir bra snart.

Kram

Postat av: Pia

stackars lilla killen. Förstår känslan av att ställa barnen i dagiskö. HAr världens ångest över att börja jobba "snart" igen...
Tack för suget efter scones föresten. Undrar om jag kan få sambon att baka lite i morgon bitti. Nybakade scones med aprikosmarmelad är mumma!!!

2007-02-27 @ 22:40:45
URL: http://engdam.spaces.live.com/
Postat av: Lotta

Hoppas Hampus är bättre. Jag vet hur det är att ställa sonen i kö. Nu har vi till och med skolat in Anton och det har gått hur bra som helst. På torsdag börjar allvaret med dagis och jobb.

Ha det bra Lotta

2007-02-27 @ 23:33:21
URL: http://grodyngel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback