Minisjung

Igår var jag och Hampus på minisjung för första gången. Det var jättemysigt. Det var en mamma och fd arbetskompis som ringde i måndags och tipsade om detta som jag inte hade någon aning om. Det är för barn mellan 0-1 år. Man träffas och sjunger i 45 minuter en gång i veckan. Det var som sagt jättemysigt så dit kommer vi att försöka ta oss varje vecka. Efter sången har de lite öppet hus i 4 timmar där de bl a serverar lunch till självkostnadspris. Det var kul! Jag känner ju inte så många mammor så det är kul att träffa lite nytt folk.

Idag har vi varit på BVC och vägt igen. Hampus är fortfarande 65cm lång men han hade gått ner 50gr i vikt. Jag hoppas det är tillfälligt! Annars har vi bara varit hemma idag, det är så jäkla kallt så vi går inte gärna ut om vi inte behöver. Nu har jag hämtat Johan på jobbet och om ett litet tag ska vi åka till Johans syster och man och äta middag.


Kommentarer
Postat av: Therese

Minisjung låter kul. Det är alltid trevligt att komma ut lite. Synd att ni har så kallt däruppe. Hoppas det blir lite mildare snart.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback