Söndag kväll!

Ja så var det söndag igen då... Tiden går så fort, det står väl inte på så är man tillbaka på jobbet igen... Hemska tanke!!  Det rä så skönt att vara hemma och inte behöva ha ångest när man ska dit efter att t ex ha varit ledig en helg. Nä, nytt jobb är vad jag behöver men undra jag vart man ska hitta det. Jobb växer ju inte direkt på träd här i Ånge.

Hampus växer och blir stor. I onsdags när vi var på BVC så vägde han 6530gr och var 65cm lång. Hampus kusin Shirin är 15 månader och väger 9500gr... Undra när Hampe når den vikten?? Han växer så det knakar. Det var ju inte länge sedan jag tog fram kläder i storlek 62 och nu är det snart dags för 68.

Vi har inte gjort så mycket i veckan som gått. Johan har varit sjuk så vi har mest varit hemma. Denna vecka har jag/vi tre middagar som vi ska på och det ska bli så skönt att slippa laga mat de dagarna. Imorgon jobbar Johan kväll så då ska jag till Jeanette och äta, på onsdag ska vi hem till Emelie och Mohammad och på torsdag ska vi till Jeanette och Bosse igen. Är det förresten någon som har något gott kycklingrecept att tipsa om?? Jag och Johan tänkte bjuda hem Emelie och Mohammad på mat och de äter inte fläskkött så då tänkte vi på kyckling. Tips emottages tacksamt!

Nu ska jag och Johan kolla på den tredje Sällskapsresanfilmen.

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag har ett kycklingrecept som jag gillar. Har du en mailadress jag kan skicka den till? Om du är intresserad vill säga...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback