En ny utmaning!

Jag hittade en ny utmaning i Momas blogg.

  1. Hur ofta bloggar du?
    När jag kan, ibland flera gånger i veckan och ibland inte på ett par veckor.
  2. Varför började du blogga?
    Kul att ha och kunna gå tillbaka och läst och för att vänner och bekanta ska kunna gå in och läsa vad som händer med mig och familjen.
  3. Hur länge har du hållit på?
    Sedan april 2006.
  4. Kan du tänka dig att du bloggar fortfarande om tre år?
    Ja det tror jag nog, hoppas det i alla fall. 
  5. Vad vad skriver du helst om?
    Vad som händer i mitt liv och med familjen, lägger även ut kort och layouter som jag gjort.
  6. Hur många bloggar läser du?
    Många, många!
  7. Har du skaffat dig nya vänner/bekanta via bloggar?
    Nej, det har jag inte, inte ännu i alla fall. 
  8. Dina favortbloggar som handlar om eller skrivs av scrappare?
    Marie- [maraij-blågg] , Lindzis scrapblogg och Lindas- muhrenssida. Underbara bloggar med mycket inspiration.
  9. Dina favoritbloggar som inte handlar om eller skrivs av scrappare?
    Som det är nu så läser jag bara scrapbloggar och stämpelbloggar...
  10. Lämnar du alltid avtryck efter du läst någons blogg?
    Nä, tyvärr inte. Jag ska försöka att bättra mig eftersom jag vet hur kul det är att få kommentarer.

Någon som känner sig utmanad??

Jag har ytterligare en liten utmaning till mina läsare: Snälla, lämna en kommentar så jag vet vilka som läst och kan komma och hälsa på hos er. Jag vet ju en del av er som är här och läser titt som tätt, lämna kommentar ni också!! Tusen tack på förhand!!

Nu ska jag sova!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag läser här!!:)
Önskar dig en fin helg!
Kramar

Postat av: Marie

Jag läser - och tack snälla för omnämnandet. Snart ska jag börja uppdatera också =)

*kram*

2007-01-14 @ 22:57:45
URL: http://maraij.blogg.se
Postat av: Pia

Tack för utmaningen... jag läser också på din blogg ofta...

2007-01-16 @ 13:03:01
URL: http://engdam.spaces.live.com/
Postat av: Gunvor

Jag läser här - men det visste du väl redan? ;)

Kram, Gunvor

2007-01-16 @ 21:59:19
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Molle

Jag tittar in här lite då och då.

Kanske antar jag utmaningen!

Ha det!

2007-01-17 @ 22:22:30
URL: http://molles-krypin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback