Nu var det länge sedan...

Nu var det VÄLDIGT länge sedan jag skrev något här. De senaste två veckorna har all ledig tid gått åt till att göra kort till en marknad som jag var med på i lördags. Jag har bott vid köksbordet och gjort kort efter kort. Det har varit skoj men nu är jag lite trött på kortmakeriet så det kommer att få vila ett tag nu tror jag bestämt. Nu ska jag ta tag i scrappandet, har många foton som ligger, både gamla och nya. Vi får se när jag har något att visa upp. Jag har mängder av kort men de måste fixas till i PS först och sedan kommer de här. Har även många nya foton att visa upp här. Det blir dock inte idag. Idag har jag inga måsten och det är så skönt. Jag tror att jag ska sätta mig i soffan och kolla på Extreme Home Makeover som börjar typ nu.

Nu vet ni i alla fall att jag lever:). God kväll!

Kommentarer
Postat av: Pia

skönt att veta att du lever. ;-)

Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Tusen tack för det underbara kortet. Tur att man har fått en sån underbar vän.
Kram Eva

2007-07-03 @ 13:33:45
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: Marie

Ja, det var länge sedan. Jag kikar in här för jämnan så jag blir glad när det är uppdaterat. Hoppas allt är bra med er - vi ses snart!
Och tack snälla för de värmande orden i min blogg.

2007-07-05 @ 16:29:06
URL: http://maraij.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback