Vi har tittat på hus...

Tre hus har vi tittat på totalt nu, två i Ånge och ett 5km utanför. Det vi tittade på måndags är helt klart det bästa. Det finns här. Det ser inte så roligt ut på utsidan men insidan var mysig. Det finns massa roliga små detaljer! Vi har så gott som bestämt oss för att lägga ett bud. Ska till banken på måndag och höra vad de säger!!!! Spännande!

I måndags träffade jag lilla Frida för första gången. Hon kom ju till världen i söndags. Hon vägde 3630gr och var 49cm lång. Lill-pluttan! Så här ser hon ut:

image86

Hampus växer och blir stor. Sist vi var på BVC var han 71.7cm lång och vägde 8400gr. Han rullar och far runt, han tar sig bakåt när han ligger på mage och runt går bra. Framåt är värre men det går det också, sakta. Han övar på att ställa sig på alla fyra så det dröjer nog inte länge förrän han kryper. Går gör han om man håller honom i händerna. Han blev 7 månader i söndags. Här kommer några foton på honom:

image87

image88

image89

image90

image91

Nu har jag börjat sätta copyrightmärken på mina foton som jag lägger upp här. Jag har läst om några vars bilder blivt "stulna". Nu ska det väl vara lite svårare hoppas jag. Jag fick däremot inte till c:t med ring runt som det ska vara, Photoshop var inte samarbetsvilligt när jag höll på.

Nu ska jag gå och sova, man vet ju aldrig när man måste upp...

Kommentarer
Postat av: Anita Hagen

Men guuuuuuud så nydelig *smelt*
Så mye flotte kort og LO'er du har laget.
Takk for titten!
Klem Anita

Postat av: Pia

vilka jättesöta bebisbilder!!

2007-06-10 @ 09:11:16
URL: http://engdam.blogspot.com
Postat av: Marie

Snutteplutt vad söt han är!!!

2007-06-12 @ 22:51:04
URL: http://maraij.blogg.se
Postat av: Cecilia

Sicken liten sötsak underbart gullig unge *Grattis*

2007-07-01 @ 17:59:20
URL: http://misspyssel.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback