Datten!

Jag har blivit tagen av Pia och Ingela.

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Då sätter jag igång!

1. Jag älskar att skriva brev, alltså riktiga snailmails. Som mest har jag haft 33 brevvänner runt om i världen men nu återstår bara en.

2. Jag samlar på brevpapper (det kom liksom med hobbyn nämnd på nummer 1). Jag har flera hundra olika samlade i plastfickor i pärmar, snyggt och prydligt!

3. Innan jag fick Hampus var jag jätterädd för förlossningen men det var inte så hemskt. Jag har alltid trott att alla ljugit som sagt att man glömmer smärtan men det är faktiskt sant! Det kan nog bli ett syskon till Hampus! :)

4. Jag och Johan "träffades" när jag ringde SJ för att boka tågbiljetter till Göteborg. 2 månader senare åkte jag till Ånge för att träffa honom för första gången.

5. Jag har fyllt 3 st 5-årsdagböcker och är nu inne på min 4:e.

6. Jag hatar och har alltid hatat att kladda/skita ner mig. Leka ute i sandlådan och i vattenpölar gillade jag inte alls när jag var mindra. Jag älskar att äta chokladbollar och scones men hatar att göra degen!

Jag utmanar: de som känner sig manade, de flesta är ju redan tagna!

Kommentarer
Postat av: Ingela

:) Roligt att du antog utmaningen! Ses vi i Helsingborg snart???

Postat av: Gunvor

Kul att få veta lite mer om dig! När det gäller kladderier är jag din raka motsats - har alltid älskat att kladda och drev troligen min mor till vansinne eftersom hon envisades med att vilja klä mig i söta klänningar som inte alls passade för trädklättring eller tjärtunnebad ...

Kram, Gunvor

2007-03-07 @ 21:20:51
URL: http://gunvors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback