Grillpremiär!

Det hade jag och Johan i tisdags. Grillad kyckling var mums kan jag tala om. Behändigt att ha en elgrill på balkongen! Självklar var det Johan som fick stå ute och grilla, jag hatar att grilla men jag äter gärna grillat!

Pratade med Marre i telefon igår. Hon och Calle åker till Malaysia imorgon och blir borta i ca 2 veckor. Hur härligt låter inte det?? Lite av är man allt! Men jag har tur för jag ska få en souvenir!! Det blir en t-shirt från Hard Rock Café och en pin också. Jag samlar på sådana tröjor. Jag räknade de idag och jag har 31 eller 32 (har glömt vilket) nu + flera dubletter så det börjar bli en diger samling. Jag har några pins också fast inte i närheten så många som t-shirtar för pinsen började jag samla på mycket senare.

Är det någon som vet var jag kan hitta chipboard-bokstäverna Chip Chatter Hip från Pressed Petals? Jag tycker de är SÅ snygga och skulle gärna ha några här hemma.

Avslutar med ett foto på Hampus som blev 4 månader i lördags (jag måste verkligen lära mig att ta bort röda ögen i PhotoShop för Hampus har röda ögon på i stort sett varje foto).
 
image55


Kommentarer
Postat av: Pia

Åhhh vad söt han är. Min lille plutt blev åtta månader i tisdags. Fattar inte vart tiden tagit vägen!!

Postat av: Marre

Men vilken stor kille! Å söt är han så klockorna stannar! Det har ju hänt jättemycket sen vi träffade er i januari!
Min lille gudson (jag måste hålla på å säga det hela tiden, för jag tycker det är så häftigt att han är min gudson)...
Nu ska vi lägga oss (00.49) och imorgon stiga upp 6.30 för att ta tåget till Arlanda! Räkna med ett antal vykort och sms medan vi är borta. ;) När vi sen ses igen så blir det souvenirer till hela familjen. Stor kram på er!

2007-03-09 @ 00:50:50
Postat av: Eva-Lena

Vilken liten goding :)
Ha en bra helg. Hoppas vi ses på msn.

Kram Eva

2007-03-09 @ 06:03:21
URL: http://evalena.blogg.se
Postat av: Ejris

vilken sötnos han är och stora killen=)

har du förblixt på kameran?? prova det för det gör att ögonen inte blir röda..litet tips bara...

kram

2007-03-09 @ 13:36:36
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: Pia

förlåt det var inte meningen att skrämmas. Jag är helt ute och reser i dagarna märker jag. :-)

2007-03-09 @ 21:43:35
URL: http://engdam.spaces.live.com/
Postat av: Therese

Åh vad söt han är!
Tänk 4 månader redan. Stora killen.
Kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback