Några askar, modell äldre!

Här kommer några "gamla" tändsticksaskar som jag inte tror att jag laddat upp här innan. Håll till godo! De översta tre är dekorerade med stämpelmotiv från hÄnglar (mina favvisar). Den sista är dekorerad med QK-hjärtan til en utmaning på SR som de hade på en crop.

image136

image137

image138

image140

Läget är under kontroll i Ånge. Jag har varit hemma sjuk i två dagar men jag hoppas kunna jobba igen på fredag. Jag har åkt på samma skit (ursäkta uttrycket) som inför Hampus dop. Det är ju inte den bästa tiden att vara sjuk, jag hade verkligen behövt vara på jobbet och öva med David men det är inte så mycket att göra åt. Jag mår i alla fall mycket bättre idag än igår så fredag borde jag kunna jobba om det fortsätter åt detta hållet.

Förra veckan var vår första i Ängelholm. Vi har hamnat i en bra grupp (med ett par undantag) med bra lärare så det känns jättebra! Vi bodde på ett litet mysigt hotel som heter
Lilton. På söndag bär det av igen och då är det tre veckor på bortaplan som gäller men jag kommer ju att åka hem på helgerna för att träffa familjen. Jag håller på att pyssla ihop några tändsticksaskar och ett par kort att ta med mig för Kia var intresserad av att köpa och förhoppningsvis kan någon annan också vara det!

Nu ska jag sova!!

Kommentarer
Postat av: Pher Andersson

Hm,Hm... några undantag, undrar vilka undantag vi pratar om ?
Men lärarna var bra, so far so good, kan ge poäng när det börjar dra ihop sig och bli skarpt läge...
Min första upplevelse av en blogg, jag fatta´ nada men den var snygg !!
GOD JUL !

2007-12-19 @ 20:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback