Megamycket träningsvärk!!

Jag har grymt mycket träningsvärk!! Igår kom vår extradosa till Wii:n så vi kan boxas mot varandra, jag och Johan. Det gjorde vi alltså igår i kanske 60 minuter och nu har jag sådan elak träningsvärk i armarna och bröstmusklerna. Det har bara blivit värre under dagen. Jag tänkte försöka med ett till pass ikväll för att se om värken blir bättre, det brukar ju kunna bli det om man tränar lite mer.

Det är rätt sjukt egentligen att man kan ha sådan här träningsvärk efter att ha spelat tv-spel... Det är tur att ingen ser oss för vi ser nog ut som två idioter som står och boxas med blicken riktad mot tv:n för att se var slagen tar på motståndaren.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Hihi, låter kul :)

Postat av: Linda

hehe visst är de urkul med wii!! :P

Skönt att veta att andra tycker det samma!

2007-10-17 @ 22:54:16
URL: http://lindaspyssel.blogg.se
Postat av: Ejris

hahahahahha JAG vet hur det är o vilken värk man får jisses man tor inte det är sant. har tagit det lungt nu några agar för en elak förskylning men snart så...sitter man där..men värk igen*asg
kram

2007-10-18 @ 16:52:14
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: Therese

Fniss, vi har oxå Wii:) Men än så länge har vi bara spelat tennis mot varandra samt att vi bowlar hela familjen en hel del:) Men som du säger, vi måste se helknäppa ut om någon ser oss utifrån när vi står där och svingar med armarna:)
Kram

Postat av: Monica

Jag tycker det är jättebra att man kan träna trots att man sitter (eller står) framför dumburken! :-)

2007-10-23 @ 15:01:17
URL: http://monnah.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback