Nu har jag gjort sista dagen på SJ!

Idag var min sista arbetsdag på SJ, det känns bra! Jag trodde nog att det skulle vara lite mer ledsamt än det är. Jag har ju ändå varit där i 7 år och jag har ju trivts jättebra! Kommer absolut inte att sakna jobbet i sig men många goa arbetskamrater kommer jag att sakna! På måndag börjar jag nya jobbet på Banverket, det ska bli spännande!

I lördags var jag på 1-årskalas för Albin! Hampus fick tyvärr inte följa med för han var förkyld och snorig. Mysigt med kalas var det i alla fall.

Imorgon ska vi till Sundsvall och handla några saker till Hampus till födelsedagen. Vi hade planerat att åka till Stockholm imorgon över dagen men det blev tyvärr inte av...

Inte så mycket annat att berätta för tillfället... Jag återkommer!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Kul att handla inför kalaset :)
Lycka till på jobbet på måndag.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback