Ny soffa och några kort!

image133

Här är vår nya soffa!! Vi fick hem den i torsdags och vi är så nöjda! Mattan ska bort och så småningom även bordet som inte riktigt passar in längre.

Jag har gjort ett par kort idag på förmiddagen. De är till förmån för bröstcancerfonden. Pyssel.net har en insamling precis som förra året och jag tänkte sälja kort och ev. tändsticksaskar och sedan skänka pengarna till Pyssels insamling. Pyssel.net ordnar nu under oktober månad flera auktioner där vinstpengarna går till bröstcancerfonden. Det finns mycket fint så gå in och kika! Är man inte eller vill man inte bli medlem så kan man i alla fall bjuda på auktionerna via mail.

image134

image135



Kommentarer
Postat av: Kamilla

De är ju kalasfina! Jag beställer gärna ett, eller två om du har? :)
Självfallet kan jag vänta :)
P.s snygg soffa! :)

2007-10-06 @ 18:06:58
Postat av: Therese

Åh så fina kort och vilken härlig soffa!
Textstämpeln är från Easer.
Kram

Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Snygg soffa :)
Vilka fina kort du har gjort.
Kram

2007-10-07 @ 08:45:49
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: Marre

Hej vännen!!
Supersnygg soffa och dunderfina kort! =)
Jag vill också gärna beställa nåt sånt tjusigt rosa kompis-kort... Går det för sig? Om du hinner med... Men först och främst har jag ju beställt ett bröllopskort. =)
Hoppas allt är bra annars. Skulle va jätteskoj att höras nånting snart igen, men mina kvällar är nästan helt uppbokade denna vecka. Jobbar natt imorgon (tisdag) och sen kommer Kamilla onsdag-fredag. Jobbar dygn lördag-söndag. Hur ser söndag kväll ut för dig??? Hälsa la familia. KRAM!
Ps. Idag fick vi nya sängen. Ska inviga den nu! Ds.

2007-10-08 @ 23:24:31
Postat av: Ejris

ursnygg soffa=) o jätte fina kort
kram

2007-10-09 @ 08:40:52
URL: http://ejris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback