Jag är inne i ett stim...

Ett pysselstim vill säga!! I förrgår satt jag och gjorde julkort som min morbror beställt så nu är de klara. Igår började jag med våra julkort. Jag har räknat på att vi behöver ca 40 julkort så det var bara att sätta igång. Jag har bigat 31 kort ännu så länge och de är i varierande "färdighetsgrad". Det känns så bra att ha kommit igång!! Imorgon kväll måste jag ta tag i stämplandet så det blir några motiv på korten, det kan ju vara trevligt:).

Ikväll ska jag och Johan gå på bio och se The Bourne Identity (jag tror den nya filmen heter så...). Jag jobbar fram till 15 men hoppas få kompa några timmar så jag hinner hem och sova en sväng. Jag har varit uppe sedan 05.20 och jag vill ju inte somna i filmen. Ser fram emot middag på Subway och poppisar! Smask!!

Imorgon är jag ledig och det ska bli skönt. Hampus och jag ska iväg på minisjung på förmiddagen och sedan hem till en arbetskompis på eftermiddagen och umgås lite.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Kul att du kommit igång med pysslandet. Kan du inte skicka lite insperation till mig.
Kram :)

Postat av: Ejris

är nog inne i samma pysselstim;) härligt när man får något gjort funderar lite över kulkort nu..måste nog ha en stämpel eller två;) kram

2007-09-17 @ 18:58:53
URL: http://ejris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback