Jag har cybercroppat!

I lördags var det cybercrop på ScrapRoom. Det var länge sedan jag scrappade så mycket! Jag gjorde 6 layouter varav 5 till utmaningar och så ett kort till en utmaning. De kommer här så småningom. Det var jättekul att scrappa, kul att få så mycket gjort! Jag höll på i stort sett hela dagen.

Annars har det väl inte så mycket! Vår hemtelefon funderar inte sedan torsdagen i förra veckan. De har kopplat fel någonstans så det går inte att ringa till oss på vårt nummer men däremot så ringer det på vår telefon när de ringer ett helt annat nummer... Då ringer det både hemma hos oss och hos de som har de numret. Skitmysko!! Ringer vi ut så ser det ut som vi ringer från det andra numret och inte vårt eget. Det hela skulle enligt Telia vara fixat igår men det var det inte så nu hoppas jag på idag annars får jag ringa de igen ikväll.

Idag har pappa och Gun varir här på besök. Det var trevligt, tyvärr blev det bara ett kort besök då de fick fel på bilen utanför Ljusdal och fick åka in för att få den lagad innan de kunde fortsätta till Ånge. De var med mig till BVC och vägde och mätte Hampus. Han är nu 76cm lång och väger ca 9.5kg. Vi har också varit ute och ätit på Knutstation! Det var smaskens!

Nu har jag och Johan precis kollat på Idol och Heroes. Jag ska sätta mig och göra ett kort till MHV på pyssel.net och sedan ska vi kolla på Survivor!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Kul att du fick gjort så mycket. Jag har inte scrappat på ett tag. Håller på med renovering av vårt sovrum. :)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback