Hektisk vecka!

Idag har jag startat en vecka med mycket jobb och en hel del annat att göra. Jag är ledig på torsdag men annars är det jobb varje dag (eller natt).

Helgen har varit kanon. Marre och Calle var ju här och hälsade vi. Vi hade inte setts sedan i september förra året så det var verkligen på tiden. Vi var på promenad, var i Ljunga och åt hos Mohammad, pysslat, kollat på Harry Potter, sjungit Sing Star, pratat massa, jag har klappat på Marres bebismage, spelat Mario Kart och bara haft trevligt! Vi får se när vi ses igen, till sommaren blir det nog i alla fall men frågan är om det blir före eller efter "Russin" kommit till världen.

Sedan var det ju huset också. Jag la ett bud i fredags men det godtog inte ägaren så det blir inget av med det tyvärr. Jag tror ägaren fått lite storhetsvansinne om han tror att han ska få 800000:- för ett hus i Ånge. De dyraste går för runt 600000:- och då i en mer populär del av Ånge. Hus på samma gata/ i samma område som detta har gått för runt 400000 så det dubbla känns väl häftigt. Synd var det hur som helst för det var ett hus som jag verkligen kunde tänkt mig att bo i men vi får väl tro att de kommer något annat som blir vårt så småningom.

Nu ska jag gå och fixa lite te tills Johan kommer hem från jobbet!

Trevlig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback