Jag känner ingen smak eller lukt what so ever...

Jag är fortfarande förkyld och sedan i söndags så känner jag ingen smak eller lukt. Det är jättejobbigt och trist. Enda fördelen är att men är inte sugen på att äta något gott (onyttigt) eftersom man ändå inte känner vad det smakar.

Jag har varit i Sundsvall med jobbet två dagar denna veckan. Vi har fortbildning tillsammans med tkl från hela Ldm. Det var kul att träffa lite annat folk. SÄO-prov har vi också skrivit och det gick bra.

Idag har vi varit och kollat på hus! Det är spännande. Vi tyckte båda mycket om huset och sitter nu och räknar lite på kostnader och så. Många pengar blir det! Vi har inte bestämt om vi ska lägga bud eller inte. Vi måste räkna lite mer och prata med banken om lån.

Pappa och Gun har också varit här idag. De kom från stugan bara över dagen. Det var kul, vi har inte sett de på en månad.

Så mycket att rapportera annars har jag inte. Det är lite stiltje för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback