Klockan är 19 och allt är lugnt!

Det är måndag kväll och klockan är strax efter 19. Jag har precis lagt Hampus för natten och tänkte sitta här en stund innan jag och Johan ska kolla på Morden i Midsomer.

Imorgon jobbar jag sista passet innan jag äntligen får lite semester! Jag ska vara ledig två och en halv vecka och det ska bli så skönt. På torsdag åker vi till mamma, på fredag åker jag och Johan vidare till Tällberg där vi ska bo en natt på Dalecarlia, en 30-årspresent från mamma. Hampus ska vara hos mamma då, första gången som han sover borta men det ska nog gå bra. Han och mamma är ju sånna kompisar. På måndag i nästa vecka tar vi tåget till Göteborg där vi ska vara tills på onsdag. Det ska bli kul, det var två år sedan vi var där sist. Vi ska bo på hotel, äta på Hard Rock, träffa Maria med familj och en massa annat. Vi ska gå på Liseberg också, det ska bli kul med Hampus. Han kan ju inte åka så mycket men en del i alla fall. Mysigt ska det bli. Vi ska också hinna med en sväng till Borlänge och hälsa på Marre, Calle och lilla Russin som fortfarande inte fått något namn. På vägen hem stannar vi en natt eller två hos pappa och Gun i stugan i Kilafors.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken härlig semester ni har framför er. Trevlig resa!



Kram Maria

Postat av: Eva-Lena

Hej vännen!

Ha en trevlig semester.

Kram

2008-08-06 @ 19:45:50
URL: http://evalena.blogg.se/
Postat av: Marie

Häftigt reportage om er på Aftonbladet! Hoppas allt är bra och ni njuter semester nu. Kram.

2008-08-11 @ 21:07:31
URL: http://maraij.blogg.se/
Postat av: Pia

Så coolt. JAg såg en rubrik i gårkväll på aftonbladet om SJ!! Och skrek till min man, henne känner jag (eller har träffat och det känns som om jag känner henne hihi) Kul att läsa om er där med. :-) Kram och ha det så bra!

Pia (engdam)

2008-08-12 @ 06:59:34
URL: http://engdam.blogspot.com
Postat av: Ejris

hoppas ni får en underbar semester=)

KRAM

2008-08-15 @ 19:40:42
URL: http://ejris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback