Så var det dags igen...

För Melodifestivalen alltså. Första deltävlingen gick ikväll men det var inte mycket där att hänga i granen tyckte jag. Ingen låt som direkt stack ut och den jag röstade på gick inte ens vidare till andra svängen så jag tittade på Fear Factor istället med dokusåpakändisar.

Nu väntar jag på att Johan ska spela klart WoW så vi kan kolla på något tillsammans. Blir nog kanske andra halvan av Sagan om de två tornen.

Idag har jag tvättat massa och pysslat. Jag har gjort fem kort och det känns bra. Det var länge sedan jag var så produktiv. Jag gjorde bl a ett bebiskort åt en klasskompis från gymnasiet som fick en liten Judith i onsdags. Ska skicka iväg en liten present till de imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback