God fortsättning!

Ja, så var det 2008. Vad fort det går! Nytt år och nya möjligheter!

Vi hade en jättetrevlig nyårsafton här hemma. Johans mamma och pappa och syster med familj kom hit och åt tacos. Vi roade oss kungligt med mitt Singstar som jag fick av Johan i julklapp. Mikrofoner och tre skivor till, det är hur kul som helst! Vi skrålade på fram till midnatt då vi skålade i champagne. Johans mamma och pappa åkte hem strax därefter och Emelie och Mohammad hade redan åkt iväg för att skjuta raketer.

Idag började jag jobba igen efter min 11 dagar långa ledighet. Det var lite segt men det gick och det gick ganska bra om jag får säga det själv. Jag satt med David och knappade mest idag, David fick själv ta hand om grafen för den tycker jag att jag har bra koll på. Det är värre med "knappandet" men även det börjar lossna nu. Allra värst är det vid datorerna som alla andra tycker är så lätta men det är väl för att jag suttit minst där. Det ska väl bli ordning på det också så småningom.

På söndag bär det av till Ängelholm igen för att vara där i två veckor. Jag kommer dock hem helgen 11-13/1. Det ska bli kul att träffa alla igen! Vår grupp är verkligen jättebra! Ser fram emot middag på Tres Amigos:).

Nu ska jag kolla på Bevvan och sedan sova. God natt!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

God fortsättning på dig vännen.Visst är det kul med singstar :)
Kram

Postat av: Marre

God fortsättning på er också, min vän!
Låter som ni hade en jättemysig nyårsafton!
Jag jobbade nyår och det var helt ok... Blir ju lite extra kosing i slutet av månaden iaf. =)
Idag fick vi äntligen UL-tid, fredag den 25/1. LÄNGTAR! Hoppas vi hörs snart! Hälsa familjen. KRAM!

2008-01-03 @ 14:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback