Nu är födelsedagshelgen avklarad!

Söndag kväll och tre bjudningar senare... :) Det har varit en bra helg!

Pappa och Gun var här och firade mig i tisdags så man kan ju säga att jag firat hela veckan. Av de fick jag en Samsung platt-tv, 42 tum. Nu är det riktigt roligt att se på tv kan jag tala om!

Jag jobbade på födelsedagen i fredags från 14-21. Det var mycket att göra men det gick bra. Jag bjöd på morotskaka på jobbet som blev uppskattad. Två fina blombuketter kom med bud under dagen, en från mamma och en från Caroline i Gävle. Jag har fotat de så de kommer här så småningom. På jobbet kom Åsa och överraskade med ett fint blomarrangemang. Jag blev så glad! Jag var helt slut när jag kom från jobbet men ett par avsnitt av Amazing Race blev det i alla fall innan jag slocknade på soffan.

I lördags förmiddag bakade jag ännu en tårta till besökarna som skulle komma idag. På eftermiddagen kom Johans familj och grattade. Vi var totalt 15 personer. Jag fick två stycken te-koppar med fat, samt två assietter av de. Allt från Stig Lindbergs serie Berså som jag är så kär i. Det var original och inte de nyproducerade. Jag är ute och kikar på Tradera med jämna mellanrum efter mer Berså-saker men de är ju så dyra... Jag får samla på mig en grej här och en grej där helt enkelt.

Middagen igår åt vi hos Mohammad i Ljunga, Bosse fixade schnitzlar med pommes och gröna ärtor. Det var smaskens! På kvällen kom Åsa och hennes Greger förbi och fikade och pratade.

Idag fick jag sovmorgon till 10 och sedan har jag fixat och donat här hemma inför dagens besökare som dock bara blev tre. Karin kom och så Katrin och lille Albin. Även Karin had med sig en fin blombukett och från Katrin fick jag ett bio-besök i Sundsvall. Vi har pratat om att se Mamma Mia tillsammans. Det ska bli kul med en tjejkväll! Det ser jag fram emot.

Av mamma har jag fått en ring i 30-årspresent och från USA har det ramlat in lite stämplar från Stampin' Up. Två paket till är på väg över USA... Spännande!

Nu kommer snart Johan hem från jobbet, då väntar ännu ett avsnitt av Amazing Race som jag och Johan är barnsligt förtjusta i. Blir nog bara ett för jag börjar jobba 6 imorgon bitti så jag måste sova.

Bara lite över två arbetsveckor kvar nu tills det blir semester! Jag längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback