Roligt!!

För 15 år sen (1993):
Jag gick ut 8:an och började 9:an. Under sommaren var jag och familjen på semester i London. Jag tillbringade också fyra veckor på Stiftsgården i Rättvik på konfirmationsläger.

För 10 år sen (1998):
I juni det året tog jag studenten, sommaren tillbringade jag i Kansas, USA hos min värdfamilj. Jag var bl a tärna när min stora värdsyster gifte sig. I september åkte jag tillbaka till USA för att jobba som barnflicka i Chicago i ett år.

För 5 år sen (2003):
Jag bodde i Ånge och jobbade på SJ.

För 3 år sen(2005):
Jag och Johan gifte oss den 9:e juli.

För 1 år sen (2007 ):
Jag var mammaledig med Hampus. Började jobba igen i augusti. Sökte och fick nytt jobb på Banverket som jag började i oktober.

För 3 månader sen (april):
Marre och Calle kom på besök.

Igår (5:e juli):
Jag bakade och var hos svärmor på eftermiddagen med Hampus. Kollade på Svensson, Svensson på DVD på kvällen med Johan.

Idag (6:e juli):
Jag har bakat igen så jag har något att bjuda på när jag fyller 30 år den 18:e juli. Jag har ont i halsen så det blev inget besök hos Åsa och hennes barn.

Imorgon (7:e juli):
Dags att jobba igen. På eftermiddagen ska jag och Johan bli intervjuade av Aftonbladet ang. hur vi träffades. Det kommer att bli en artikel i deras lördagsbilaga så småningom.

Om ett år (2009):
Oj... Då har jag jobbat ett år själv utan handledare, förhoppningsvis går det bara bra. Kanske ett andra barn på väg.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Kommentarer
Postat av: Ejris

tänk vad tiden går..var det inte i förrgår du gifte dig o Hampus kom väl igår???ler

önskar dig en skön sommar..o nyfiken hur går det med hus letandet??

KRAMIZZ

Postat av: Kamilla

Hej!

När kan man läsa om er i Aftonbladet? nyfiken

Hoppas allt är bra med dig! Kram!

2008-07-08 @ 13:38:12
URL: http://metrobloggen.se/millemillan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback