Glad Påsk (och idag har jag tagit mitt första samtal)

En Glad Påsk vill jag önska mina kära läsare. Hoppas ni får en skön helg! Själv åker jag till Stockholm över dagen imorgon och sedan jobbar jag mastodont pass både lördag och söndag. 12 timmar/dag blir det och bra betalt har man ju så det ska nog gå bra.

Jag har jobbat idag och tagit mina första samtal. Inge lovat ut några arbeten men tammat lite och pratat med tkl i Vännäs. Det känns bra att ha mjukstartat lite. Det blir nog mer till helgen skulle jag tro!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Glad Påsk vännen och hoppas du får en bra helg trotts jobb.
Kram

Postat av: Åsa

Nu har jag hittat hit till din blogg. Bra jobbat på fjärren! Hoppas du sluppit höra hur o-bra jag var där härom natten...Vi hörs!

2008-03-21 @ 16:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback