Först, en varning!

Jag har en hel drös med stämplar att montera och satte mig med det i måndags kväll. Så långt var allt väl. Jag hade lite ez-mount kvar och sedan hade jag köpt lite mount på en pysselaffär som börjar med P och slutar med O... Ni får lista ut själva vilken det är. Hur som haver så är den mounten den sämsta jag provat på. Jag höll på att bli tokig när jag skulle klippa ut motiven och ännu mer tokig blev jag när jag skulle sätta de i mina pärmar där jag förvarar mina stämplar på store boards. De fastnar ju inte utan bara åker av och ja, jag har tagit bort den genomskinliga plasten på baksidan... Nu får jag nog montera om allihopa när andan faller på för nu har jag fått hem riktig ez-mount.

Har lagat och sovit 4 timmar nu på kvällen, jag känner mig inte helt 100. La mig för att läsa i sängen och det gick bra till att börja med men så somnade jag och vaknade för en timme sedan. Måste snart gå och lägga mig igen så jag kommer upp imorgon, börjar 6.30.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Fy vad tråkigt.
Saknar dig vännen, längesedan vi jag hörde från dig.
Tänker på dig.
Kram

Postat av: Ejris

köpte söta stämplar från panduo + sånt där mont tjosan..viket skit*ursäkta mig men ahde provat ezmout från scraproom tror ajg det är super med panduros hårt o skumt på nått sätt...inte bra
kram

2008-05-23 @ 13:07:11
URL: http://ejris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback