Jag ska jobba i natt!

Det känns sådär att ta sig iväg till jobbet nu måste jag säga. Tack och lov så är det bara en natt och sedan är jag ledig tills på tisdag eftermiddag.

Jag har fortfarande inte fått klart med hur det blir i sommar men de verkar ha förhoppningar att jag ska bli klar under sommaren i alla fall och det känns bra. Semester är inte inplanerad som det ser ut utan vi får se hur det går för mig. Jag ska i alla fall vara ledig några dagar över midsommar. Det lutar åt en tur till Dalarna då. Jag hoppas kunna träffa Marre och Calle en sväng, med eller utan bebis visar sig.

Har gjort ett kort i veckan och det kommer så småningom här. Födelsedagen är imorgon men jag är inte säker på att kortet kommit fram ännu så jag väntar med att lägga upp det. Det är Maria i Gbg som fyller 30 år. Min stora dag börjar också närma sig och alla frågar vad jag önskar mig men jag har inte en aning...

Nu ska jag ladda lite inför jobbet! Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback