Lite nytt!

Här kommer lite nytt som jag pysslat med under helgen. Vissa askar kan ni ha sett förut då jag gjort liknande. Enjoy!


Ask modell stor. Papper från Bazzill och Chatterbox, minitag och minihjärtan från QK, fernpunch stl mellan, stämpel från hÄnglar färglagd med Promarker.


Ask modell stor. Papper från ?, texten QK Katie skinni mini, fernpunch stl mellan, lussekatt och Lucia är stämplar från Magnolia. Lucian är färglagd med Brush pens från Tombow. Guld stickles på löven.


Ask modell stor. Papper från Basic Grey, texten QK Katie skinni mini, fernpunch stl mellan, lussekatt och Lucia är stämplar från Magnolia. Lucian är färglagd med Brush pens från Tombow. Guls stickles på löven.


Ask modell liten. Papper från Karen Foster. Text QK Katie skinni mini. Fernpunch modell mellan. Stämpel från hÄnglar, färglagd med Promarkers.


Papper från Bazzill (Bling) och Heidi Grace (helt underbara vinterpapper från förra året). Textstämpel från Magnolia. Träd från Kortmakaren, färglagt med Brush pens från Tombow samt lite Liquid Pearls som snö.

Det var vad jag hade att bjuda på idag. Nu dröjer det tills nästa gång för nu har jag semester. Imorgon bär det av till Falun och mamma ett par dagar och sedan vidare till Stockholm över helgen för mig och Johan. Hampe blir kvar hos mamma.

Idag har jag varit på biblioteket här i Ånge och ställt ut lite scrappade och kortmakade alster. Hoppas att det blir en kurs i scrapbooking i Ånge i vår, det hade varit så kul!

Ha en trevlig vecka och lämna gärna en kommentar när ni kikar in!

Kommentarer
Postat av: Pysslan

Meeen, vilka fina grejor du gör!

Tänk om jag ändå hade tålamod med att färglägga mina stämpelmotiv.

Du inspirerar i alla fall mig till att försöka komma igång! = )

2008-11-24 @ 15:09:25
Postat av: Marre

Jättefina grejer, vännen! Jag ser fram emot att få ta fram mina fina askar nu till helgen då jag ska adventspynta! Men först ser jag fram emot att träffa er på torsdag. Vi kan ju höras på onsdag och bestämma närmare. Trevlig resa,

2008-11-24 @ 18:09:12
Postat av: Pia

vilka fina grejer du gjort. Ha en underbar semester och vila upp dig rejält nu! :-)

Postat av: Eva-Lena

Vad fint du har gjort.

KRam

2008-11-26 @ 08:25:11
URL: http://evalena.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Du är utmanad. Kika in i min blogg.

Kram

2008-12-04 @ 22:09:56
URL: http://evalena.blogg.se/
Postat av: Carina

Vilka jättefina kort du har gjort!

2009-01-03 @ 21:50:30
URL: http://inha.blogg.se/
Postat av: Chanku

Vilka fina askar och kort du har gjort! Gillade speciellt det blåa kortet, jättefint :)

2009-01-08 @ 20:58:48
URL: http://talkaboutchaos.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback