Ett kort.



Papper från BG, knappar från Foof a la, text är rub ons från MM. Stämpeln är Penny Black och föärglagd med Pro Markers.

Ett kort jag gjorde för ett tag sedan. Det var till en Johan som fyllde 40 år. Jag tycker det är jättesvårt att göra kort åt killar, eller ska jag säga män kanske. Små killar går bra men äldre. Gah så svårt! De som beställt kortet blev dock nöjda med det och tur var väl det.

Jag har gjort ett par kort till men de kommer en annan dag för jag har inte lagt över de från kameran till datorn ännu. Jag hade tänkt göra ännu ett kort nu ikväll som jag har beställning på men det blev inte tid till det så det får bli imorgon.

Imorgon är jag ledig, ska till Sundsvall och lämna in bilen på service och under tiden de servar den så tänkte jag gå en sväng på stan. Jag har ett par saker på min lista som jag ska kolla på. Jag hade verkligen hoppats på en dörrmatta som jag sett i Lindzis blogg för ett tag sedan men den fanns inte inne. Jag ringde affären idag för att kolla men inte en endaste fanns, de ska dock vara på väg in så jag hoppas ha en i nästa vecka. Jag måste kolla på tröjor åt Hampe också för han har växt massa under sommaren så de flesta han har är för korta i ärmarna.

Igår var Hampe hos frissan och klippte sig för första gången. Håret var slitet i nacken nu så det var verkligen på tiden. Han blev så stor när de fina lockarna försvann. Jag hade haft lite svårt med tanken att skiljas från de där lockarna men nu var det inte mycket att välja på. Fotade så klart men det blev inga superfoton men de kommer här om ett tag, ska bara få en bra "efter"-bild också.

På måndag kväll bär det av till Ängelholm och Järnvägsskolan igen. Jag blir borta i 10 dagar och ska under den tiden bli tågledare, vi får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Pia

vilket fint kort, men jag håller med dig om att kort till killar inte är det lättaste när de blivit lite äldre...

Kul att du kommer hit ner till våra trakter igen. :-) Kom och fika vetja... fast det är väl full rulle med utbildningen misstänker jag...

Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback