Hemma!

Då var jag hemma efter min resa till Ängelholm. Det är skönt att vara hemma samtidigt som det var lite trist att lämna Ängelholm.

Vi skrev prov igår och blev alla (tre) godkända. Det är verkligen jätteskönt att ha det gjort. Nu ska vi förhoppningsvis få öva lite hemma och sedan ska vi kunna jobba som operativa tågledare. Spännande! Det har varit en jättebra utbildning, jag känner att allt vi lärt oss och gått igenom är sånt som jag kommer att ha nytta av. Vi hade magister Pher igen, en av de två vi hade under förra utbildningen. Vi var bara tre deltagare och det var jättebra!! Vi kom från Ånge alla tre. Åsa som jag gick förra utbildningen med var med och en kille som heter Patrick som började en månad före mig och Åsa. Igår kväll var vi ute och firade och åt tillsammans på favvostället Tres Amigos. Mums med Pollo Loco!

Idag fick vi våra diplom och sedan var vi klara för dagen. Vi satt kvar och surfade lite och gick sedan på City och åt lunch alla fyra. Taxin kom och hämtade oss strax efter 12 och körde oss till Ängelholm. Vi flög via Arlanda till Sundsvall. Resan gick bra.

Imorgon har jag semester, det ska bli skönt. Jag har gigantiska berg av tvätt som jag måste ta mig igenom. Jag ska även städa lite och skulle behöva göra ett kort för Hampus och jag ska på födelsedagskalas på lördag.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Välkommen hem vännen!

Trevlig helg på dig.

Kram

Postat av: Ejris

Grattis till lyckat resultat!

kram..ps du får gänra ta din semester hit o tvätta åt mig med=)

2008-10-19 @ 16:28:34
URL: http://ejris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback