Time flies when you're having fun!

Ja så är det verkligen! Jag har fullt upp jämt känns det som, är det inte den stora sonen så är det den lille eller så är det något att fixa med här hemma. Det är alltid något!

Jag verkligen njuter av att vara mammaledig! Hugo växer och blir stor, ca 60cm lång och 5.5kg tung är han nu vår lille kille. Jag ska försöka att ta mig tid att uppdatera här med lite foton. Jag har ÄNTLIGEN fått min nya dator nu så jag vågar ladda över foton igen, det var ett tag sedan sist kan jag tala om.

Annars så laddar jag inför julen. Stjärnor etc sitter uppe men tomtarna får vänta ännu någon vecka. Gardiner har jag inte bytt några i år men det blir nog jul ändå skulle jag tro. Planerar julklappsinköp gör jag också för fullt, en del är köpta men det saknas fortfarande en del men tack vare internet så det nog också ordna sig.

Nu ska jag gå och göra mig i ordning innan det är dags att hämta Hampe från dagis.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Hej vännen!

Kul att se att du uppdaterat. Låter som om allt är bra med er.

Skall bli kul att få se lite bilder.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback