Värmeljuskort eller tealight card!

Nu har jag pysslat ihop ett värmeljuskort (eller tealight card eller teljuskort). Jag gjorde 3 st som Hampus fröknar (eller pedagoger eller vad de kallas nu för tiden) på dagis ska få i julklapp av Hampus. De var riktigt roliga att göra och jag är sugen på fler om nu bara tiden räcker till.

Så här blev det i alla fall med en enkel liten matchande tändsticksask.


Papper från ScrapWorks och Bazzill. Band från ? och värmeljus med vaniljdoft från ICA.

Vill du prova att göra ett själv så hittar du en jättebra beskrivning i Knins
blogg. Det var den jag använde.


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Vad fint.

Kram

Postat av: Nita

så snyggt värmeljuskort!

De är ju så roliga att göra;-) Tror det ska bli årets kort till grannarna här i trappuppgången.

kram

Nita

2009-12-16 @ 07:32:18
URL: http://nita.bloggspace.se/1
Postat av: Camilla

Vilket snyggt kort du har gjort och vad smart med att kunna ha ljus så där, har inte sett dessa tidigare. Men man borde nog prova sig på ett sånt.



Kram Milla

2009-12-16 @ 16:00:29
URL: http://milla80sblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback