Några kort till...

Här kommer ett par kort till som jag gjort. Först ut är mina favvo-ugglor på två snarlika kort.


Stommen är Bazzill Bling, övriga papper är div. spillbitar. Ugglan är en clear stamp från Prima, Hoo Hoo och grenen är stämplar från Basic Grey, den svarta ramen är clear stamp från Hero Arts. Ugglan är färglagd med ProMarkers. Bandet är från Queen & Co.


Stommen är ?, övriga papper är div. spillbitar. Ugglan är en clear stamp från Prima, Hoo Hoo och grenen är stämplar från Basic Grey. Ugglan är färglagd med ProMarkers. Bandet är från Queen & Co.


Ett beställnings kort till en blivande student. Beställaren har inte sett det ännu eftersom jag glömt det hemma varje dag denna veckan. Jag hoppas allra sötaste Åsa som inte stickar tycker om det:). Stommen är Bazzill, mönstrat papper från Doodlebug, band från ?, stickers från AMM. Patrik är QK Snow Day.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Vilka fina kort vännen! Söt uggla, det är på modet med ugglor just nu.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback