Torsdag kväll.

Hur står det till med er kära läsare där ute? Med mig är det bara bra! Jag är ledig i 4 dagar och det är välbehövligt kan jag tala om! De sista veckorna har jag varit så trött och det har inte gått över hur mycket jag än sovit. Man skulle kunna tro att jag är gravid men så är inte fallet. Jag är väl bara inne i någon tröttperiod! Jag hoppas i alla fall att det går över snart för det är inge skoj att jämt vara så här trött.

Idag har jag haft min svägerska här på pyssel och lite lunch. Det var mysigt. Jag fick ett kort gjort, hann inte med mer eftersom jag hade en krasslig, klängig och sällskapsjuk Hampe i knät mest hela tiden. Men som sagt, ett kort blev gjort. Jag ska fota så kommer bild här i bloggen under helgen. Kortet var ett beställningskort från jobbet till en kollega som fyllt 40 år. Jag ska göra ännu ett beställningskort imorgon, till en 40-årig fd arbetskollega. Ska klura lite på vad jag ska hitta på.

På eftermiddagen/kvällen har jag och Johan varit i Sundsvall och handlat. Det blev mest mat men även ett par andra småsaker. Det var kul att komma iväg en sväng. Hampus lämnade vi hos farmor. Han ska vara hos farmor och farfar imorgon också och då ska jag passa på att storstäda, tvätta och pyssla har jag tänkt.

Nu ska jag snart gå ut med Idefix och sedan gå vidare till sängen.

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback