Födelsedag idag!

Idag blir jag 31 år, tänk vad tiden går. Jag fick sovmorgon och frukost på sängen sedan var Hampe och jag ute ett par timmar medan Johan städade huset. Därefter kom svärisarna och tog Hampus så jag och Johan kunde åka till Sundsvall och gå på bio och se "Harry Potter och halvblodsprinsen". Den var bra. Efteråt blev det "middag" på Sybway och nu väntar en myskväll i soffan med Johan och någon film eller ett par avsnitt av Las Vegas, jag har inte bestämt vad jag vill se ännu. Kladdkaka och vaniljglass blir det också, SMASK!

Kommentarer
Postat av: Marre

STORT GRATTIS I EFTERSKOTT, BÄSTA ULLISVÄNNEN!

Varken kort, present eller telefonsamtal fick du av mig igår... =( Ber så väldigt mycket om ursäkt.

Vi reste ju hem från Gotland och jag hade missat att ladda mobilen. Kom hem 3 imorse...

Låter iaf som du hade en toppenmysig födelsedag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback