Ett kort till!

Här kommer ett mycket enkelt kort som jag gjorde förra veckan men glömde fota när jag laddade upp alla andra här om dagen.



Stommen är Bazzill. BIlden med blommorna är från något "klippark" som svägerskan köpte på den lokala bokhandeln och som jag tyckte var så fint så det tjatade jag till mig. Band från MM. Stämpeln vet jag inte varifrån den kommer. Den ser lite konstig ut och det är för att den är stämplad 2 gånger, stämplade först med en alldeles för ljus dyna så jag fick göra om och då fick det bli med svart dyna så jag säkert visste att det skulle synas. :)

Kommentarer
Postat av: Tettiz

Superfint kort!! :D



Du undrade över blomman på en av mina LOs - ja, det är en stämpel. Den finns med i Gel-a-tins set "Big & Wild Things" och de är underbara de stämplarna!!! :D

Postat av: Ellinor

Ljuvligt sommarkort! gillar

2009-06-29 @ 11:27:16
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback